G³adka we³niana czapka

26.71

Rêcznie filcowana czapka z czystej we³ny. Cienka, ale ciep³a, idealnie sprawdzi siê w zimie. Rozmiary: S: 53-54, M: 55-56, L: 57-58, XL: 59-60

SZCZEGÓŁY PRODUKTU

Betterfelt.com specjalizuje siê w rêcznym filcowaniu we³ny. Wszystkie nasze produkty s± wykonane w 100% z naturalnej we³ny. We³na jest lekka, wytrzyma³a i doskonale izoluje. We³na wch³ania 10 razy wiêcej wilgoci ni¿ np. poliester. Dlatego to w³aœnie we³na utrzymuje Twoje stopy ciep³e i suche. ¯adne inne w³ókno nie mo¿e byæ zgiête tak wiele razy jak we³na, która po rozci¹gniêciu powróci do swojej pierwotnej postaci. Twoje buty dopasuj¹ siê do Twoich stóp, buty które kupujesz s¹ bardzo wytrzyma³e, trudno bêdzie siê z nimi rozstaæ na d³ugi czas. Nasza we³na zawieraj¹ce lanolinê, która jest naturaln¹ pow³ok¹, chroni je przed kurzem i brzydkim zapachem. Farbujemy we³nê tylko naturalnymi barwnikami, które s¹ wolne od aminów azowych i wszelkich chemikaliów zakazanych przez UE lub Duñskie prawo. U¿ywane skóry s¹ garbowane zgodnie z tym samymi wysokimi standardami UE i prawa duñskiego.

Informacja o projektancie

Produkt zaprojektowany przez Thomasa Glerupa. Trwa³y, funkcjonalny i klasyczny. Po³¹czenie staro¿ytnej techniki filcowania naturalnego materia³u jakim jest we³na wraz z tradycyjnym nordyckim designem i nowoczesnymi technikami produkcyjnymi. Dawno temu cz³owiek odkry³ unikatowe w³aœciwoœci we³ny. Nasza wspó³czesna wiedza jak¹ posiada zachodnia kultura prawie zanik³a i obecnie przewa¿nie u¿ywamy gorszych materia³ów syntetycznych, które zanieczyszczaj¹ Nasze œrodowisko. We³na jest podstaw¹ materia³u, z którego produkujemy wygodne buty, koce i inne przedmioty dla Twojego codziennego ¿ycia.

Regulamin sklepu

Sprawdź potwierdzenie zamówienia

Kiedy otrzymasz potwierdzenie złożonego zamówienia, sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli zauważysz jakąś pomyłkę, natychmiast się z nami skontaktuj.

Fundacja Betterfelt 

Kupując na betterfelt.com, zgadasz się, aby część pieniędzy za zakup została automatycznie przekazana Fundacji Betterfelt. Twoja darowizna jest już wliczona w cenę wyrobów.

Ogólne informacje o ApS betterfelt.com

betterfelt.com

v/dialogo.dk
Karlsbergvej 85
8940 Randers SV
Telefon: +45 21 62 20 60
E-mail: sales @betterfelt.com 
CVR.nr.: 30277589

Bankoplysninger

Bank:Sydbank, Randers
Account no:  7116-1153243
IBAN: DK0371160001153243
SWIFT:SYBKDK22

Warunki płatności

Kupując jako osoba prywatna, płacisz kartą kredytową. Tylko ta metoda płatności daje możliwość reklamacji. 

Wysyłając zakupiony towar, pobieramy jedynie część kwoty z Twojego rachunku bankowego. Można płacić następującymi kartami kredytowymi: Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron, MasterCard oraz Maestro.

Wpisywane dane są szyfrowane i niedostępne dla osób trzecich. Informacje z karty są przesyłane w bezpieczny sposób do naszego serwera.

Reklamacje

Zawsze możesz odzyskać wydaną kwotę, jeśli:

• nie otrzymałeś zakupionego towaru
• ktoś inny użył Twojej karty w sposób nieuprawniony 
• zmieniłeś zdanie przed otrzymaniem towaru, np. rezygnując z dostawy lub odmawiając odbioru w urzędzie pocztowym
• pobrana kwota jest wyższa od zatwierdzonej przy składaniu zamówienia.

Zakładamy, że nie możemy natychmiast odrzucić Twojej reklamacji, uznając ją za nieprawdziwą.

Reklamacje nie obejmują płatności dokonanych przelewem bankowym.

Opóźnienia

Jeżeli przy realizacji zamówienia wystąpi jakikolwiek problem (np. opóźnienie), skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub poprzez e-mail.  

Jeśli zakupiony towar nie dotrze w określonym czasie, prosimy o kontakt telefoniczny: +45 21 62 20 60 lub e-mail: sales@betterfelt.com

Uszkodzenia lub wady

Choć prowadzimy rzetelną kontrolę jakości, pomyłki zawsze mogą się zdarzyć. Jeśli zakupiony towar posiada jakiekolwiek wady, zapewniamy naprawę lub wymianę na inny. Możemy też zrefundować koszt zakupu, w zależności od wielkości wady.

Zgodnie z prawem konsumenckim klienci mają dwuletnią gwarancję na wady produkcyjne i materiałowe, licząc od czasu otrzymania towaru. Gwarancja nie pokrywa niewłaściwego używania danego wyrobu oraz normalnego zużycia w trakcie eksploatacji.

Jeśli wyrób jest niedoskonały, posiada wady lub masz jakiekolwiek inne uwagi, prosimy o szybki kontakt z betterfelt.com, tel.: +45 21 62 20 60 lub e-mail: sales@betterfelt.com. Pamiętaj, aby mieć pod ręką fakturę i potwierdzenie zamówienia.

Po otrzymaniu odpowiedzi prosimy przesłać wadliwy towar, kopię faktury i opis wady do:

betterfelt.com
Karlsbergvej 85
8940 Randers SV
Dania

Po otrzymaniu wadliwego wyrobu natychmiast wyślemy Ci e-mail i zaproponujemy sposób rozwiązania problemu.

Jeśli ubiegasz się o refundację kosztów przesyłki zwrotnej, pamiętaj o paragonie. Paczka musi zawierać opłatę pocztową.

Betterfelt.com zaleca, aby zwrotów dokonywać za pośrednictwem Post Danmark. Zwrócenie zakupu w paczce umożliwia śledzenie przesyłki. W ten sposób będziesz pewien, że otrzymaliśmy zwrot. W przeciwnym razie masz możliwość reklamacji. Betterfelt.com nie przyjmuje paczek, za które trzeba płacić przy odbiorze, bez opłaty pocztowej lub "nie do dystrybucji".

Uwaga!
Wszystkie produkty, które zostaną wymienione, będą mieć nowy okres gwarancji, licząc od czasu otrzymania ich przez klienta.

Uwaga!
Jeśli poczas wysyłki nastąpi uszkodzenie zakupionego produktu, skontaktuj się z Post Danmark, które odpowia za wszystkie przesyłki z betterfelt.com.

Paragon

Ważny paragon jest potwierdzeniem zamówienia i/lub fakturą, na której wyszczególniono dane produkty.

Prawo do odstąpienia od umowy i wymiany 

Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym, masz  30 dni na odstąpienie od umowy lub wymianę zakupionych rzeczy, licząc od dnia ich otrzymania. To oznacza, że możesz odebrać paczkę, rozpakować i sprawdzić, czy wszystko w porządku (np. czy rozmiar jest odpowiedni). 

Towary muszą być przesłane do betterfelt.com w tym samym stanie i ilości, jak zostały doręczone. Nie mogą być używane, muszą być w oryginalnym opakowaniu. Nie wymagamy, aby opakowanie było nieuszkodzone. 

Towary i kopię faktury należy przesłać do: 

betterfelt.com
Karlsbergvej 85
8940 Randers SV
Dania

Betterfelt.com zaleca, aby zwrotów dokonywać za pośrednictwem Post Danmark. Zwrócenie zakupu w paczce umożliwia śledzenie przesyłki. W ten sposób będziesz pewien, że otrzymaliśmy zwrot. W przeciwnym razie masz możliwość reklamacji. Betterfelt.com nie przyjmuje paczek, za które trzeba płacić przy odbiorze, bez opłaty pocztowej lub "nie do dystrybucji".

Prawo do odstąpienia od umowy

Kiedy korzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, refundujemy koszty zakupu i przesyłki. Jeśli oryginalne zamówienie składało się z kilku produktów, a rezygnujesz tylko z części, koszty przesyłki nie są zwracane.

Można też odstąpić od umowy, nie odbierając przesyłki lub zwracając ją nam osobiście.

Kiedy otrzymujemy zwrot zakupionej rzeczy, wysyłamy e-mail z potwierdzeniem, w którym informujemy o dalszym postępowaniu i podajemy, kiedy nastąpi refundacja kosztów zakupu.

Ponieważ systematycznie sprawdzamy zwracane towary, przetworzenie zwrotu trwa do 7 dni. Refundacja kosztów zakupu następuje w ciągu kilku dni, najpóźniej do 30 dni po otrzymaniu i potwierdzeniu przez nas zwrotu zakupionej rzeczy. 

Jeśli dokonując zakupu, zapłaciłeś przelewem bankowym, musisz nam dostarczyć numer rachunku bankowego, na który mamy przelać daną kwotę, wraz z numerami BIC/SWIFT i IBAN.

Po przetworzeniu zwrotu i dokonaniu refundacji wysyłamy e-mail  z informacją o wpływie środków na konto klienta.

Uwaga!                                                                                                                             Klient zwraca towary na swój koszt. Dotyczy to także sytuacji, kiedy klient odmawia odebrania zamówienia. Betterfelt.com nie przyjmuje paczek, za które trzeba płacić przy odbiorze, bez opłaty pocztowej lub "nie do dystrybucji".

Uwaga!
Prawo do odstąpienia od umowy nie obejmuje produktów wykonanych na zamówienie.

Prawo do wymiany

 Jeśli produkt nie jest taki, jak oczekiwałeś, lub zamówiłeś w złym rozmiarze, możesz go wymienić. Aby to zrobić, musisz zwrócić zakupiony produkt wraz z kopią faktury, a następnie złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.

Po otrzymaniu zwrotu refundujemy koszty zakupu i przesyłki. Jeśli oryginalne zamówienie składało się z kilku produktów, a wymieniasz tylko część, koszty przesyłki nie są zwracane.

Po otrzymaniu przez nas zwrotu wysyłamy e-mail z potwierdzeniem, w którym informujemy o dalszym postępowaniu i podajemy, kiedy nastąpi refundacja kosztów zakupu. 

Ponieważ systematycznie sprawdzamy zwracane towary, przetworzenie zwrotu trwa do 7 dni. Refundacja kosztów zakupu następuje w ciągu kilku dni, najpóźniej do 30 dni po otrzymaniu i potwierdzeniu przez nas zwrotu zakupionej rzeczy. 

Jeśli dokonując zakupu, zapłaciłeś przelewem bankowym, musisz nam dostarczyć numer rachunku bankowego, na który mamy przelać daną kwotę, wraz z numerami BIC/SWIFT oraz IBAN.

Po przetworzeniu zwrotu i dokonaniu refundacji wysyłamy e-mail z informacją o wpływie środków na konto klienta.

Uwaga!                                                                                                                             Klient zwraca zakupione towary na swój koszt. Dotyczy to także sytuacji, kiedy klient odmawia przyjęcia zamówienia. Betterfelt.com nie przyjmuje paczek, za które trzeba płacić przy odbiorze, bez opłaty pocztowej lub "nie do dystrybucji".

Uwaga!
Prawo do wymiany nie obejmuje wyrobów na zamówienie.

Po otrzymaniu nowego zamówienia wysyłamy e-mail z potwierdzeniem. Nowe zamówienie jest traktowane jako nowy zakup.

Okres gwarancji dla nowego zakupu liczy się od daty jego otrzymania przez klienta.

Uwaga!
Klient zwraca zakupione towary na własny koszt. Betterfelt.com nie przyjmuje paczek, za które trzeba płacic przy odbiorze, bez opłaty pocztowej lub "nie do dystrybucji".

Uwaga!
Prawo do wymiany nie obejmuje produktów wykonanych na zamówienie.

Zwrot kosztów

W przypadku uzgodnionych zniżek dla zwróconych lub opłaconych częściowo towarów, z zakupu których zrezygnowano przed ich wysyłką, zwracamy część lub całość kosztów zakupu. Zwrot jest zwykle dokonywany przelewem bankowym, dlatego potrzebujemy informacji o numerze rachunku bankowego wraz z numerami BIC/SWIFT oraz IBAN.

Polityka prywatności

Anpartsselskabet betterfelt.com, Karlsbergvej 85, 8940 Randers SV, ponosi odpowiedzialność za dostarczone nam dane podczas składania zamówienia.

Przechowujemy te dane (imię i nazwisko, adres, nr telefonu oraz adres e-mail), wykorzystując je do realizacji i monitorowania zamówienia oraz innych usług w przyszłości.

Masz prawo wglądu do swoich danych osobowych i możesz sprzeciwić się rejestracji zgodnie z prawem do zachowania prywatności. Jeśli informacja o Tobie jest niepoprawna, niepełna lub nieistotna, masz prawo ją poprawić lub usunąć.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub zmienić swoje dane osobowe, skontaktuj się z nami telefonicznie: +45 21 62 20 60 lub wysyłając e-mail: sales@betterfelt.com

Profil klienta

Tworząc profil klienta online, możesz edytować swoje dane osobowe lub je usunąć, kasując profil. Aby to zrobić, musisz się zalogować do swojego konta, korzystając z przycisku w górnym prawym rogu strony. Możesz to zrobić także po dokonaniu zakupu. Jeśli masz problemy lub potrzebujesz pomocy, aby zmienić lub usunąć swoje dane osobowe, skontaktuj się z nami telefonicznie: +45 21 62 20 60 lub wysyłając e-mail: sales@betterfelt.com

Newsletter 

Możesz otrzymywać i/lub zrezygnować z prenumeraty newslettera. Skontaktuj się z nami telefonicznie: +45 21 62 20 60 lub wysyłając e-mail: sales@betterfelt.com. Jeśli masz juz profil klienta, możesz się zalogować i zaprenumerować i/lub zrezygnować z newslettera.

Produkty wykonane na zamówienie

Jeśli chcesz mieć pantofle zrobione na zamówienie, skontaktuj się z nami telefonicznie: +45 21 62 20 60 lub wysyłając email: sales@betterfelt.com.

Uwaga!
Prawo do odstąpienia od umowy i wymiany nie obejmuje produktów wykonanych na zamówienie.

Język i waluta

Język
Wszystkie umowy są sporządzane w jęz. duńskim lub angielskim. Wszelkie informacje umieszczone w witrynie są dostępne w obu językach i można ich używać do korespondencji z betterfelt.com.

Koszt i waluta
Za zakupy można płacić duńskimi koronami (DKK) lub euro (€). Strona w jęz. duńskim akceptuje płatności jedynie w duńskich koronach (DKK), a strona w jęz. angielskim - jedynie w euro (€).

VAT
Wszystkie ceny zawierają 25% VAT.

Stosownie do aktualnych rozporządzeń podatku VAT nie można doliczyć do zamówień spoza terenu UE. O ile adres dostawy jest poza UE, VAT nie będzie figurować na zamówieniu.

Realizacja zamówień i dostawa

Czas dostawy
Choć staramy się realizować zamówienia możliwie najszybciej, może to potrwać do 7 dni roboczych, a do tego należy dodać czas dostawy.

Czas dostawy
Dania: do 3 dni roboczych
UE: do 10 dni roboczych
Reszta świata: do 20 dni roboczych

Sposób dostawy
Data dostawy na potwierdzeniu zamówienia jest podana w przybliżeniu. Kiedy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas e-mail z dokładną datą dostawy.

Zamówienia są wysyłane przez Post Danmark, natychmiast po ich przetworzeniu. Paczki, których nie może doręczyć listonosz, można odebrać w najbliższym urzędzie pocztowym w ciągu następnych 7 dni.

Jeśli w ciągu 7 dni klient nie odbierze paczki, uważamy, że korzysta z prawa do odstąpienia od umowy. Obciążamy go kosztami zwrotu przesyłki.

Koszty dostawy

Dania: DKK 60 (€ 8,05)
UE: DKK 60 (€ 10)
Reszta świata: DKK 175 (€ 23,50)

Zamówienia są wysyłane przez Post Danmark. Do każdego zamówienia są doliczane koszty dostawy. Ich wysokość zależy od adresu dostawy. 

Prawa autorskie i znaki towarowe

Zawartość witryny jest chroniona prawem autorskim i stanowi własność betterfelt.com.

Umieszczone w witrynie informacje, w tym tekst, obrazy i dźwięk, nie mogą być wykorzystane do innych celów, reprodukowane, modyfikowane, kopiowane ani przechowywane w żadnej formie. Modyfikowanie zawartości witryny jest zabronione i będzie ścigane.  

Występujące w witrynie znaki towarowe związane z betterfelt.com stanowią własność betterfelt.com i są chronione prawem o znakach towarowych. Nie zezwala się używania znaków towarowych betterfelt.com w formie papierowej, cyfrowej ani jakiejkolwiek innej. 

Zastrzeżenia

 Informacje umieszczone w witrynie mogą zawierać błędy techniczne lub drukarskie.
Informacje mogą być zmienione bez wcześniejszego powiadomienia.

Posługiwanie się danymi osobowymi

Doceniamy zainteresowanie naszymi wyrobami i dziękujemy za odwiedzenie naszej witryny, www.betterfelt.com.

Stosownie do obowiązującego prawa o ochronie danych osobowych masz prawo wiedzieć, w jaki sposób są przetwarzane Twoje dane osobowe. Co więcej, poprosimy Cię o zgodę na ich przetwarzanie..

Anpartsselskabet betterfelt.com, Karlsbergvej 85, 8940 Randers SV ponosi odpowiedzialność za informacje, których nam dostarczasz podczas składania zamówienia. 

Przechowujemy te dane (imię i nazwisko, adres, nr telefonu oraz adres e-mail), wykorzystując je do realizacji i monitorowania zamówienia oraz innych usług w przyszłości.

Masz prawo wglądu do swoich danych osobowych i możesz sprzeciwić się rejestracji zgodnie z prawem do zachowania prywatności. Jeśli informacja o Tobie jest niepoprawna, niepełna lub nieistotna, masz prawo ją poprawić lub usunąć.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub zmienić swoje dane osobowe, skontaktuj się z nami telefonicznie: +45 21 62 20 60 lub wysyłając e-mail: sales@betterfelt.com

Betterfelt.com jest bezpieczne! Do szyfrowania Twoich danych osobowych używamy najnowszej bezpiecznej technologii. Dotyczy to numerów rachunków, adresów oraz innych poufnych danych. Bezpiecznie je przesyłamy, wykorzystując połączenie SSL szyfrowane za pomocą klucza o długości 128 bitów.

DODAJ DO KOSZYKA
Categories:

Wiêcej pytañ

Wyślij e-mail do BOK